kolmapäev, 13. mai 2015

isiklik ergonoomiline analüüs

Mööbel sobib hästi, tavaliselt istun laua taga kus mul on piisavalt ruumi jalgu liigutada ja laua peal ise on rohkelt ruumi. Kuigi tool on suhteliselt kõva ei hakka mul sellepärast selg ega kael valutama. Kuna mul on Laud kohe akna juures panen ma kaardinad ette kuna valgus peegeldab tavaliselt, kui pimedam aeg on panen ma laualambi arvuti taha. Mu tööasend on minu enda arvates normaalne, jalad on laua all, selg on sirge aga vahel istun ma rätsepistes. Kui kaua ma arvutis olen oleneb sellest kas ma lähen trenni või ei. Kui ma trenni lähen olen arvutis tund või kaks, aga kui ma trenni ei lähe olen arvutis kaks või kolm tundi. Vahepeal puhkan 10-15 minutit. Tervisega ei ole mul õnneks probleeme. Elustiil on mul suhteliselt aktiivne. Vaba aega veedan trennis või jalutades.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar